Helsingin maalarit

Rakennusliiton osasto 002, Helsingin maalarit on perustettu 1888. Jäseniä reilu 1600.  Maalarit ovat kautta historian olleet vahvoja edunvalvojia. Rakennusliiton ensimmäinen puheenjohtajakin oli maalari, Uuno Nurminen.

Osaston hallituksen päätehtäviä ovat jäsenistön edunvalvonta sekä työehtosopimuksen kehittäminen. Hallitus koostuu pääosin pääkaupunkiseudun maalausliikkeiden luottamusmiehistä ja työsuojeluvaltuutetuista sekä muista aktiivisista jäsenistä, joten tieto työmaiden tapahtumista kulkee nopeasti jäsenistön ja hallituksen välillä. Pääsemme heti kiinni ajankohtaisiin asioihin ja voimme vaikuttaa  osaltamme niihin.

Hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa (heinäkuu lomakuukausi) kuun kolmantena keskiviikkona klo 17.00. Tiimituvalla Viides linja 3, 00530 Helsinki. Jos haluat tulla seuraamaan kokousta, niin ilmoita tulostasi puheenjohtaja Timo Kuvajalle, puh.nro: 040 5336848.

Olet erittäin lämpimästi tervetullut osastosi toimintaan mukaan. Seuraa tapahtumia joko Rakentajasta, facebookista tai täältä ja ilmoittaudu. Helsingin maalareissa meininki on kuin työmaan kahvituvassakin: vaihdetaan mielipiteitä, otetaan kantaa, väitellään ja poristaan asiat porukalla läpi pilke silmäkulmassa. Yhteenkuuluvuus on voimamme.