Toiminta

Hallituksemme tärkeimmät tehtävät ovat edunvalvonta ja työehtosopimuksen kehittäminen. Kerran kuukaudessa kokoonnumme saman pöydän ääreen ja puimme ajankohtaisia asioita sekä puutumme kentällä oleviin epäkohtiin ja panemme asiat järjestykseen joskus kovallakin otteella.

Julkaisemme kerran vuodessa lehden, Maalariviestin, joka ilmestyy syksyllä. Jos sinulla on on juttuehdotuksia, niin ota yhteyttä.

Osastomme on vahvasti mukana Rakennusliiton eri tehtävissä. Anne Kyytsönen ja Timo Kuvaja kuuluvat valtakunnalliseen tes-työryhmään , Mari Uitto on sosiaali- ja työsuojelutyöryhmän jäsen ja Tea Vikstedt työttömyyskassan hallituksen jäsen.

Järjestämme jäsenillemme erilaisia tapahtumia: naisten ja miesten teemailtoja, perhetapahtumia ja kädentaitokursseja.

Vuonna 2017 Maalareiden ja Lattianpäällystäjien kesäpäiviä vietetään 17.-18.6. Lappeenrannassa. Siellä maalarit ja lattianpäällystäjät tapaavat kollegoitaan ympäri Suomen, kisailevat ja visailevat päivän aikana. Illalla lähdetään Saimaan risteilylle. Ilmoitamme tästä kevään aikana Rakentaja-lehdessä, facebookissa ja täällä kotisivuillamme. Lähde mukaan värikkäälle retkelle värikkäiden maalareiden kanssa.